Powerwalk.

Hallåja!

Idag tog jag mig en liten sovmorgon då Bernt tog Mollys morgonrunda.
Jag vaknade strax efter tio, vilket har superskönt då jag sovit dåligt inatt.

Det började igårkväll att jag fick en SJUK huvudvärk, jag menar.. vi gick o la oss halv elva!?
Sen efter ett tag så började mina öron värka.. skitskumt, men ont gjorde det iallafall..
Men nu idag känner jag varken av det ena eller det andra? Aja, tur är väl det :)

Idag har jag varit ute på en powerwalk på 45 min och bara gosat med Molly. :)
Hon har blivit så himla gosig den senaste tiden, kan bero på att hon löper men ändå.. 
Man får ju passa på när hon väl är såhär.. hihi, mysigt ju! ♥
 
Alldeles strax ska jag iallafall hoppa in i duschen och fixa mig lite..
Bernt kommer hem vid fyra tiden och sen får vi se hur dags vi ska bege oss.

Vi ska ju hem till Isaksens idag på fredagsmys, wiie. ♥
Vi fyra har alltid lika roligt, och det är jag jätteglad för!
Finns inte många par som klickar så bra som vi gör, hehe. :)

Nästa helg åker jag förresten ner till Skåne igen. :)
Denna gången ska jag vara i Vinslöv i 1,5 vecka och vara barnvakt.
Min syster och hennes make ska iväg på deras bröllopsresa förstår ni..
Så jag erbjöd mig att passa mina vackra systerbarn den veckan ♥
Man får ju passa på, för snart är dom så stora att dom inte behöver någon barnvakt..... :/

Hur som helst, ska iallafall vara där nere i ca 1,5 vecka och även jobba där nere :)
Ska jobba på skolan där min syster vanligtvis jobbar, häärlet med lite extrapengar jö!

Men nu kallar duschen här.. ha en trevlig fredagkväll där ute i stugorna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback