Onsdag.

Heey!

Idag har jag faktiskt inte fått så mycket gjort, haha! :)

Bernt jobbar sent idag, så vi tog oss en liten sovmorgon..
Jag var ute på Mollys morgonpromenad kl 8 sen "råcka" jag somna om.. haha!

Och nu ligger jag bara i soffan och kollar på gamla Jersey Shore avsnitt.
Åt en svingod lunch innan btw.. :)
Majskolv, sallad och två knäckemakor.. mumma!

Ska snart ta mig en dusch och gå ut och gå en promenad med Molly. :)

Imorgon ska jag iväg till vetrinären med henne, och jag är ruggigt nervös..
Men det kommer gå bra, det vet jag.. men det är klart man är orolig ändå.

& ikväll ska Bernt och Robin på fotbollsmatch.. :) Kul för dom! 
Marlene kommer hit, med lille Simen och myser med mig. ♥ 

Nu ska jag iallafall ta mig en dusch somsagt.

Puss och Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback