Mysesöndag.

Hejhopp.

Igår var en väldigt mysig söndag måste jag säga :)

Marlene & Robin kom hit med deras otroligt vackra son Simen och fiina hund Apollo. :)
Det är sååå himla mysigt att se Apollo och Molly leka/mysa så tillsammans..
Dom är ju såå fina båda två.. hihi! ♥

Jag hade gjort en paj som vart lyckad (!) och sen såg vi film :)
Filmen var svensk och den hette Farsan, det var rolig och hade en fin handling.. :)

Därefter spelade vi Alias, tjejerna mot killarna! :D
Det var otroligt roligt, roligt att jag lär mig mer och mer norska iaf :)

Vi hade somsagt en väldigt mysig kväll, som vi alltid har när vi umgås med Isaksens. ♥

Idag har jag suttit och läst igenom en hel del papper..
Jag har nog inte berättat att nästa höst, ska jag antagligen börja plugga igen.
Denna gången till förskolelärare!!! :)
Har idag fått en massvis med papper och info om det så det är väldigt spännande!

Men nu ska jag ta och se vad jag ska laga till mat idag..
Vet dock inte vad jag/vi är sugna på, så vi får helt enkelt se vad det blir :)

Ha en fortsatt fin dag hörreni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är fortfarande mörkt men nu är det vinrött/brunt, det var så jag ville ha det hela tiden. men eftersom mitt hår var så pass ljust innan så var vi tvugna och lägga en mörk innan vi tog det röda i.. så nu är jag en fin rödtott istället.. bild kommer i dagarna :)

2011-09-20 @ 17:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback