Middag och fotboll.

Tjena!

Nu är vi hemma igen på hotellrummet efter en trevlig middag hos min syster.

Det blev såklart en massa bebismys med Novalee.. hon är ju bara såå vacker!!

& nu har vi precis kollat klart på fotbollen, Sverige vs Ungern.
Dessvärre slutade det med ett fucking SKITMÅL för Ungern.. men what to do...
Sverige kom tillbaka i andra halvlek och det ska dom ha cred för iallafall.

Nu ska jag ta på mig träningskläder och gå upp en våning för att träna lite på gymmet här! :)

MEN, först måste jag bara berätta att tidigare i eftermiddags blev Bernt farbror!!
Det blev en liten underbar Nicoline som kommit till denna värld!
Som jag längtar efter att få träffa henne också.. det kan ni skriva upp! ;) hehe.

Ännu en gång, STORT grattis till Lars-Jörgen & Bente till er vackra dotter :)

Somsagt, massa bebisar runt omkring i vår närhet nu.. men det är ju såå mysigt!

Imorgon ska vi in mot stan och kolla runt, shoppa och bara myyysa.

Men nu ska jag återgå här.. hoppas ni har en mysig kväll där ute i stugorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback