Löpetider.

Hejsan.

Igår beteende sig Molly lite konstigt tyckte vi och varför hon gjorde det gick vi svar på.
igårkväll när vi skulle gå och lägga oss så märkte vi att Molly börjat löpa.

Min lilla tös, hehe.. så nu kommer hon vara lite känslig dom kommande dagarna.. ♥
Det var var sjukast var att i den minuten vi inser att hon börjat löpa, får jag min mens... haha!

Anyway, så idag har jag och Molly myst en hiiimla massor! :)

Just nu sitter jag och bara kollar på tv, Bernt är iväg och tränar fotboll så.

Har även försökt få tag i min chef igår och idag ang nya tider denna vecka men inget svar..
Så jag får väl försöka imorgon igen.. :p hehe!

Men nu ska jag fortsätta lata mig här, ska nog snart ta fram min Ben&Jerry glass också.. ;)

Men ha en fin kväll hörreni :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback