Fredagsmys.

Hejsan.

Igårkväll kom somsagt Camilla hit, så åt vi ostbricka med vin..
Och där snackar vi fredagmys på hög nivå! :)
Det var såå mysigt, tusen tack igen vännen för en otroligt mysig kväll. ♥

& idag har det inte hänt alldeles för mycket..
Planen var att jag och Bernt skulle ut och gå en lång promenad men det sköt vi dock upp till imorgon för att.... ja... vi kände oss båda extremt lata i förmiddags.. haha! :D

Och nu har Bernt några killkompisar här hemma som ser på Liverpool på tvn.
Själv sitter jag här och äter nudlar och facebookar, hehe!

Kvällen vet jag inte riktigt hur den ser ut än.. Camilla vill ha med mig ut
medans Bernt vill att vi ska ha en mysig pojkvän&flickvänkväll.. men jag vet inte vad jag viiill...
Så jag får ta mig en riktig funderare nu och dom kommande timmarna.

Just det, nästa vecka ska jag börja stenträna igen.. är riktigt motiverad nu!!!
Så nu börjar den nyttiga maten, massvis med sallad, styrketräning m.m :)
Vill ha kroppen igen som på bilden nedan!
Så såg jag ut typ precis innan jag träffa Bernt och sen blev man "kär i soffan" haha! ;)


Men vi hörs säkert av senare mina vänner, annars imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Marlene

Du er flott nå også!!!!!!!!! Sexy

Postat av: Pernilla

Naaw.. takk snuppa!! <3 You're sexy... grr ;) haha!

2011-09-11 @ 10:48:32
URL: http://lillanillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback