Done and Done

Hey!

Såja, nu har jag packat klart inför resan imorgon! :)

Kan beräta lite om min dag..
Började med att jag åkte in till stan och gjorde ett besök på banken.
Fick tömt mitt konto och avsluta det så fuck swedbank nu alltså! :p

Därefter åkte jag hem, käkade lite snabbt och sen tog jag Molly och gick ner till tåget.

Vi åkte mot Vinslöv då runt halv två tiden och landa där vid tre ungefär.

Blev mys, läxläsning och så sedan även middag tills jag slutligen tog tåget him igen kl åtta.

Trodde inte det skulle kännas något att lämna Molly där över helgen men ack så fel jag hade!
Var ju jobbigt att åka ifrån henne när hon hade följt efter mig till dörren.. min lilla sötnos!!

Men, nu är jag iallafall hundledig över helgen vilket kan vara lite skönt trots allt :)

Nu har jag somsagt packat klart, pratat med min man i telefon och snart kallar sängen!

Drar till Stockholm rätt tidigt imorgon så det blir nog kasst med uppdatering i helgen..

Men hoppas ni får en fin helg iallafall för det ska jag ha! :)

Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback