tomma stunder ger tomma ord.

Hejhej.

Idag har jag mått hyffsat bra trots att man sliter varje dag med alla dessa tankar.
Det kommer ju dagar som man mår bra och sen dagar man mår mindre bra...
Försöker göra så mycket som möjligt för att tänka så lite som möjligt på allt..
En sak som e väldigt positiv med denna veckan är att Linnea kommer!
Ska ha henne torsdag, fredag och lördag så då blir det massa mys! ♥

Till helgen får jag dock se vad som sker..
Bernt ska till Oslo med grabbarna och tjejerna ska iväg och bowla på fredag.
Men jag får se vad jag känner för att göra helt enkelt, om de blir bowling eller hemmamys.

Nästa helg händer det massvis med skoj dock! :)
För då kommer mina favorittjejer hit; Johanna, Petra och Caroline! ♥
Minus Jennifer.. :( miss you alot honey!
Ska iallafall bli underbart att få hit tjejerna, det behövs VERKLIGEN!!

Annars då.. just nu sitter jag och väntar på att Bernt ska komma hem från jobb så vi kan äta.
Dör snart av hunger, my godness.. Frågan e bara vad vi ska äta? Haha, well well...

Men nu får jag ta och avrunda här känner jag..

Ha en fortsatt fin tisdagskväll mina vänner.


Kommentarer
Postat av: malin

du e duktig syster kämpa älskade du <3

2011-05-24 @ 21:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback