Jobbhunt, again.

Tjoho Lovers!

Alltså, nu har vi inte haft sol o värme på över en vecka.. solen, vart e du!? :(
Tycker det e hög tid för solen att kika fram igen eftersom jag tog upp alla sommarkläder igår!!
Så nu håller vi alla tummar och tår att solen kikar fram snart, capish!?

Passat Linnea nu torsdag, fredag, lördag och idag, sen kommer hon på Onsdag igen :)
Hon e verkligen helt underbar, hon piggar upp mig så himla mycket! ♥
Det e däremot bara en månad till som jag ska passa henne :(
Sen e det semester och i augusti börjar hon på dagis.. mitt lilla hjärta!
Så jag ska passa på o gosa ihjäl mig med henne nu denna månaden kan jag lova er.

Så nu under sommaren ger jag mig ut på en jobbhunt igen..
Vill såå gärna finna mig ett 100% dagisjobb.. :( Så be en bön för mig, deal!? :)

Annars så längtar jag bara ihjäl mig till fredag!!
Då kommer världens finaste Johanna & Caroline hit. ♥
Mina absolut två bästa vänner! Det e somsagt bara Jennifer som saknas.. :(
Men vi tar igen det under midsommarveckan stumpan, då ska vi mysa massor! ♥

Men nu ska jag iallafall nörda mig lite, spela lite wii tror jag :)

Om inget annat så hörs vi senare eller imorgon.

Btw, kolla in denna extremt snygga kavaj ( den vita. ) jag klicka hem tidigare idag!



Kommentarer
Postat av: Tess

ungefär lika ful som skorna skulle jag vilja påstå.

2011-05-30 @ 21:27:20
Postat av: Pernilla

Men hoppa o skit! :p

Postat av: Anonym

haha alla kan inte ha samma smak tess :P

2011-05-31 @ 18:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback