Ett par jobbiga dagar.

Tjenis!

Under dom senaste dagarna har vi haft det väldigt jobbigt.
Det har hänt en hel del som jag inte tänker gå in på.

Hur som helst så efter många sjukhusbesøk och operation så e jag hemma nu igen.
Och jag kan med rent samvete säga att jag vet inte vad jag hade gjort utan Bernt
Han har varit HELT fantastisk som inga ord kan beskriva.

Sen talar jag både för mig och Bernt när jag säger att stödet vi får från bådas familjer samt vänner är obeskrivligt. Vi är evigt tacksamma för det! ♥

Iförrigår kom även Bernt hem med en present åt mig. 
Världens finaste Tomas Sabo halsband! Jag blev såklart överlycklig så tårarna spruta!
Han e verkligen ALLT för mig, my heart and my soul! Love you forever baby! ♥

Annars då.. har sett att statistiken ökar mer och mer här.. så kul!
Jag själv tycker ju inte att jag skrivit ofta den senaste tiden, menmen..

Nu har jag iallafall precis käkat frukost och ska snart ta mig en dusch.
Därefter tänkte jag ta mig en promenad och så.

Men nu ska jag fortsätta prata klart med min syster på skype!

Vi hörs :)


Kommentarer
Postat av: malin

vi finns här alltid för dig älskade syster. Vi tänker på dig och vi älskar dig pussar Malin Tony och Novalee <3

2011-05-21 @ 13:14:58
Postat av: kerstin

Är så jobbigt att vara så långt ifrån er. Men är så tacksam att du haft Bernts familj där som stöd. Har tänkt på er varje minut. Kram till er båda

2011-05-21 @ 21:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback