VÅR!

Hellu! 

Shit, idag har tempen stått på 10+ hela dagen! Jag är sjukt glad! :D Så härligt! 
Nu får vi bara hoppas att detta väder VERKLIGEN håller i sig!! 

Idag har jag inte gjort så mycket, har hunnit vara ute på en powerwalk och tvättat typ. 

Händer nog inte så mycket mer intressant än det idag, haha! :) 

Bernt jobbar sent idag så jag får lite ensamtid idag, ändå skönt. 
Viktigt att man ser till o få det, speciellt om man är sambo! :) 

Igår berättade Mamma att hon och Pappa kommer upp hit om 2 veckor! :) 
Ska bli mysigt att ha dom här över en helg! ♥

& nästa helg ska Bernt iväg på födelsedagsfest så jag får se vad jag ska göra.
Kanske följer med eller så stannar jag hemma och myser med mig själv! :p

menmen, nu ska jag ta mig en dusch tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback