Trött som en oxe.

Tjenis Penis! 

Idag är jag trött, trött som en oxe rent ut sagt.
Men varför? Somna runt 12 inatt och vaknade 13 idag :S Fattar inget. 

Får väl passa på och vila upp mig nu i dagarna innan lilla Linnea kommer på torsdag! :) 

Nu sitter jag bara här i soffan och se paradise hotel med Bernt
Vilket pinsamt program och vilka pinsamma människor där finns.. SINNES!

Annars har det faktiskt inte hänt så mycket idag. 

Har suttit och kollat igenom gamla inlägg och bilder i bloggen idag också.
Haha, herregud vad mycket som har hänt på dom senaste 5 åren då jag bloggat. 

Saknar tiden då man var smal som en lärka och vältränad! :( 
Så snälla gud, se till o få denna äckliga snö och försvinna nu så jag kan sätta igång? :) lala. 

menmen, nu ska jag inte sitta här o skriva en massa trams mer utan nu säger jag gonatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback