Städdag från topp till tå.

Helluu!

Idag har jag städat hela lägenheten från topp till tå! 
Och jäklar vad fin den är nu, lala :D 

Nu har jag precis varit och handlat och ska alldeles strax äta lite mellanmål. 

Idag jobbar Bernt sent så de blir en lätt middag idag; Pyttipanna :) Gott och enkelt! 

Annars då, imorgon kommer Linnea hit ( flickan jag ska passa nu ) och de ska bli kul! :D 
Vi ska ha en lite provdag imorgon och se hur allt går men de ska nog gå bra :) 

menmen, detta inlägget får bli ganska kort eftersom jag dör av hunger nu! 

Hörs kanske ikväll eller imorgon, see yaa!


Gammal bild på en liten mig.. haha! :)

Kommentarer
Postat av: Tess

inte från tak till golv då??? mupp

2011-03-11 @ 14:53:06
Postat av: pernilla

nej! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback