Snö... igen... :(

Tjoho! 

Idag är det fredag och nu är det helg! :) Härligt.
Fast jag som ska jobba hela helgen får jag inte njuta så mycket men det är ok! :) 

Idag vaknade jag vid 10 tiden, lagom utvilad då jag däcka runt 23 igår :) 

Vid halv 12 tiden kom lilla Linnea hit och sen blev hon hämtad alldeles nyss :)

Ikväll får jag se vad som händer, Elin har bjudit hem tjejerna på middag så jag får se om jag tar mig en tur dit senare med Christina
Måste vara utvilad tills imorgon vetni! :) 

menmen, annars har faktiskt ingenting roligt hänt. 

Imorse snöa det när jag vakna dock! ÄR SÅ JÄKLA TRÖTT PÅ DEN SNÖN NU!! :( 

Sen måste jag bara kommentera dethär med den nya Idoljuryn! 
Katafuckingstrof! Andreas skulle aldrig lämnat, han var den bästa av dom tre! :( 

nu har jag iallafall fått ut lite irritation! ;) lala. 

Hoppas ni får en fin fredagskväll peeps!


Kommentarer
Postat av: elle

fin blogg! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback