Lugn Lördag.

Tjenare!

Denna lördagen har varit väldigt lugn för min del. 
Har faktiskt inte gjort något speciellt, umgåts mycket med Bernt bara. ♥

Tidigare idag ringde även min Pappas bästa vän, även kallad min "platspappa"
Han ska ju också følja med mina föräldrar upp hit nästa helg, ska bli väldigt trevligt! :)

Nu ikväll har jag lagat mig spagetti och köttfärssås.. MUMS :D
Bernt är iväg på födelsedagsfest med grabbarna idag så jag är bara hemma. 
Var tänkt att jag skulle följa med tjejerna på bio, men jag orkade fakiskt inte. 

Så nu ligger jag här i soffan och ser på Bring it on to the finish
Faktiskt helt okej film før att vara en såkallad "b-film" haha! :)

Morgondagens planer då.. då ska vi ha vårstädning! :) Ska bli härligt!

Men nu ska jag fortsätta se klart filmen här! Ha en fortsatt fin kväll. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback