Känner mig flitig!

Tjenare!

Idag har jag kännt mig flitig om man får lov o skryta lite! :D Haha. 

Igår uteblev updateringen eftersom jag inte hade någon ork att sitta vid datan! :P
Tillbringa min kväll med min pojkvän igår dessutom. ♥

Vi spelade wii och såg på en film, Pappa på Bruk hette den. 
Den var helt okej fast långtradig.. filmen kunde väl tagit typ 30 min ist för 1,5 h! :p 

Menmen, så idag tog vi en sovmorgon eftersom vi inte kom i säng förrens typ 2 inatt.. 

Vaknade upp vid 11 idag, låg och mös litta och sen slängde vi oss i duschen! :)

Bernt stack iväg på jobbet kl 13 och sen fixade jag till mig och därefter stack jag till läkaren. 
Allt såg bra ut och om mina urinvägsbesvär kommer tillbaka får jag bara ringa dit igen. 

Efter jag var hos läkaren stack jag ner och handlade lite mat. 
Därefter när jag kom hem så satte jag igång två maskiner tvätt :) 

Städade undan lite smått här hemma och sen började jag på maten. 
Idag hade vi husmanskost; Fiskpinnar med potatismos.. MUMS! :D 

& nu sitter vi båda i vars en ände av soffan med våra datorer i famnen.. haha nerds! 

Anyway, jag ska snart hoppa i säng så jag är fit for fight inför min arbetsintervju imorgon! :)
Är riktigt peppad faktiskt, blir ju ett karriärombytte men det är bara spännande!

Nu ska jag iallafall avrunda här, så vi hörs imorgon istället mina vänner. 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jaså karriärbyte? Vad är det för jobb du sökt? :)

Postat av: pernilla

Jepp, man måste ju hålla alla fönster öppna :D

Detta jobbet gäller på en resturang inne i stan, men det är mer som ett deltidsjobb som man kan ha lite vid sidan om! :) Känner mig lite nervös nu.. ahh! :D

2011-03-03 @ 08:49:32
URL: http://lillanillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback