Det har varit en jättebra dag.

Tjenis!

Idag har det varit en superbra dag faktiskt :)

Vaknade vid 10 tiden, steg upp och åt frukost samt gjorde mig iordning. 

Vid 12 tiden kom Anne-Marte & Martin och lämnade av lilla Linnea! :)

Sedan när dom hade åkt och Bernt dratt på jobb så gick jag och Linnea en tur.
Vi tog oss en promenad på 45 minuter i det fina vädret (bortsett från all snö) !

Sen gick vi hem och åt lite mellanmål och bara busade en massa :D 

Vid 16 tiden kom Anne-Marte & Martin och hämtade Linnea.
Därefter tog jag mig en promenad till ner till stan och handlade lite mat. :)
Ikväll blir det taccos och massa mys med min fina pojkvän! ♥

Annars har jag faktiskt ingenting roligt att berätta dessvärre. :/ 
Vill dra till Ikea och typ handla hela varuruset men dessvärre kan man inte det! :(
Vår lägenhet är ju jättefin nu men jag känner att jag aldrig blir klar, vill ju bara handla nytt hela tiden.. haha! 
Men, man får ta lite åt gången somsagt.. :)

menmen.. nu ska jag iallafall börja göra vid maten för snart kommer Bernt him :)

Ha en trevlig fredagkväll mina vänner. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback