Back with iPhone

Tjenixen!

Igår när jag hade lagt ner Linnea så sov hon som en stock. 
Fram tills tre skitungar ringer på porten før då vaknar hon.
För er som inte hört vår portelefon så låter den ganska mycket!!!

Anyway, så hon vaknade självklart och var sedan pigg som en lärka. 
Efter hon ätit så började ögonen rulla på henne igen, stackarn. 
Men jag förstår henne, när man bara sovit i 20 minuter så får man lov o vara trött. 

Så jag gick iallafall in och la henne igen och sen sov hon en bra stund till! Den lilla sötisen! :)
Och under tiden hon sov stod jag som " vakt " på balkongen och såg till så ingen ringde på igen!! 

& när Bernt kom hem från jobb igår hade han varit och köpt sig en ny telefon. 
Den stora smala xperian! Den var verkligen skitsnygg! :) 
Och snäll som han är så får jag hans iPhone som han knappt användt dessutom.. :D 
Tack igen hjärtat! <3

Så vi nörda oss mer eller mindre med telefonerna igår, haha! :) 

Annars idag har jag städat hela förmiddagen, får passa på dom dagarna jag inte har Linnea
Är ledig både idag och imorgon men sen kommer Linnea torsdag&lördag :)

& på Fredag kommer även mina föräldrar + "platspappa" hit! Det ska bli jättemysigt!

Nu ska jag iallafall fortsätta med tvätten här och laga mig lite lunch! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback