vart tog veckan vägen?

Hejsan.

Ja rubriken talar för sig själv; Vart tog veckan vägen?
Helt plötsligt var det torsdagkväll och veckan är snart slut...

Igår var vi och såg fotboll i HETTAN!
Herregud är det möjligt att få platser så man får solen i huvet under hela matchen!?
Det var jobbigt, riktigt jobbigt men fredrikstad vann iallafall matchen! :p

Anyway, idag vaknade jag först runt halv åtta DOCK somna jag om en liten stund till ;)
Vaknade sedan vid elva snåret och la mig på terassen och solade fram tills klockan ett.

Och färg har jag fått, det kan jag lova! :D LOVE IT!

vid halv två tiden kom Linnea hit, min tös!
Nästa vecka är sista veckan jag har henne och som jag kommer sakna henne :(
Så idag mös vi till det och bakade brownies.. och ni kan tro att vi mös! ;) hehe!

Nu ligger jag bara i soffan och ser på Allsång på Grensen ( norska versionen. )
Och vem står i tvrutan tror ni? Självklart Rybak.. hell yeah! ;)
Får passa på och kolla på detta medans Bernt är och tränar.. han avkyr nämligen Rybak, haha!

Annars då.. imorgon kommer Emil hit, ska bli skoj! :)
Vi ska ner till byn en tur imorgon och fixa lite saker.

Men nu ska jag fortsätta se på tv här.. vi hörs mina vänner!

Bjussar på en gammal bild.. funderar på att klippa lugg igen, men är lite tveksam.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback