Mysiga dagar i Skåneland.

Hejsan.

I fredags landa vi somsagt i Vinslöv hos min syster och hennes familj.

Helgen bjöds på massor av god mat, vin, fotboll, skratt, tårar och massa mys :)

Under lördagen medan grabbarna stack iväg och fiska så stack jag och söstra mi och shoppa lite.
Blev mest kläder till bröllopet så nu är barnen iallafall färdiga.. dom kommer bli såå fina! ♥

I söndags begav vi oss vidare mot Malmö och vidare hem till mina föräldrar. :)

Blev lite fika och sådär när vi kom hit och senare på kvällen körde vi in till vagabond och käka.
Alltid lika gott såklart :)

& i måndags, stack vi in till stan och handla en data till mig :)
Blev en söt liten vit och rosa en.. SÅ FIN! :D

sedan blev det lite mys på mobilia och sådär innan vi begav oss him igen.

På måndagskvällen när alla moln försvunnit begav vi oss till swedbank för att se MFF.
Självklart blev det vinst ( för ovanligheternas skull ) haha.. men det e alltid fint med vinst!
Dock vann dom på ren jävla tur menmen!

Igår ( tisdag ) så stack jag iväg med min fina mamma på skojakt till bröllopet. :)
Självklart hitta jag inga.. :( Så jakten fortsätter.

Sedan tog jag och mitt hjärta en ordentlig promenad under kvällen.. härligt :)
Och sen såg vi film och bara mös.

Idag har det inte hunnit hända så mycket än.. hehe!
Ska strax hoppa in i duschen tror jag.

Ikväll ska jag ner till lillatorg med tjejerna och bara mysa ♥
Hoppas bara att solen håller sig framme!

Sedan imorgon sticker jag och Bernt över till köpenhamn för en hel dag där.. mys! :)
Och därefter blir det bowling på kvällen med ligan!

Men nu ska jag somsagt hoppa in i duschen och göra något av dagen!

Smell you later :)



Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

hur firar du midsommar?:)

Postat av: Pernilla

jag firade tillsammans med min pojkvän och ett vännerpar till oss med god mat och dricka! :)

2011-06-25 @ 19:40:45
URL: http://lillanillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback