Mina föräldrar är på plats!

Heey!

Idag vaknade jag strax innan nio, lagom utvilad faktiskt :)
Gick upp och gjorde mig iordning och efter drygt en timme kom Emil.

Vi har busat en massa hela dagen och "lärt känna" varandra.. hehe!
Känns skönt nu när han verkar ha kommit in i hela grejjen med att vara här. :)

Vid halv två tiden kom även Linnea, min fina lilla sessa!

Kort därefter ringde det på dörren och då stod mina fina föräldrar plötsligt där! ♥
Så vi har myst en massa idag allihopa.

Klockan fyra kom även Bernt hem och Emil blev hämtad. :)

Lagade sedan lite mat åt Linnea och sådär.
Senare runt halv åtta tiden blev Linnea hämtad.

Efter hela denna dagen var jag laagom sliten!! :p hehe, men det e så det ska vara!

Klockan åtta hade vi bokat bord nere i byn på en mysig resturang.
Vi åt god mat och drack gott så det var ett perfekt avslut på denna kvällen. :)

Nu är vi hemma igen iallafall och sitter bara o slappar framför tvn.
Resten av gänget här sitter och kollar en repris av Malmö Redhawks - Leksand. 

Jag ville bara ge er en liten update på vad som kommer hända den kommande veckan..
Åker ner till Skåne imorgon och stannar där tills nästa söndag, börjar med att tillbringa hela helgen hos min syster och hennes fina familj sen åker vi vidare ner till Malmö på måndag. 
Så jag kommer inte prioritera bloggen nu, men det hoppas jag och förmodar att ni förstår :)

Men nu ska jag fortsätta packa så jag har fått med mig allt.

Vi hörs av fina ni, hoppas ni har haft en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: kerstin

Tack för en mysig dag o kväll. Alltid lika mysigt och gå o äta på den mysiga restaurangen. Synd det bara blev en kort visit hos er.

2011-06-17 @ 20:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback