Måndagsmys!

Hejhopp!

Idag har det varit en massa mys här hemma hos oss kan jag meddela! :)

Dagen børjade med att Bernt kom hem lite tidigare från jobb än førväntat.
Sen tog vi det bara lugnt och slappade i soffan.

Sedan gick vi och handla och fyllde både kyl & frys.
Därefter lagade vi en god middag; Kyckligklubba, beasås med ris.. mumsfilibaba var det!

Efter middagen satte vi oss på terassen med ett glas vitt, en kopp te och lite kex :)

Nu har jag precis lagat en kladdkaka som vi ska mumsa på till filmen vi strax ska se.
Tror det blir Life as we know it, har hørt att den ska vara bra. :)

Mer än såhär har det faktiskt inte hänt idag, vilket faktiskt har varit ganska skønt! :)
Skulle passat Linnea, men hennes pappa hade tagit sig ledigt så jag fick en extra vilodag.

Imorgon kommer en mamma med sin lille son hit som inte fått någon dagisplats till høsten.
Vi ska ta en fika och se hur han anpassar sig till mig och lägenheten så får vi hoppas på det bästa.

Men nu ska jag ta ut kladdkakan och fortsätta att mysa med min man.

Ha en fortsatt fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback