Jag har haft världens bästa helg!

Hej!

Till och börja med måste jag bara säga Tack till tjejerna, vilken helg.. helt sjukt! ♥
Men nu ska jag ta allt från början.. hihi.

I fredags runt 8 tiden kom Bernt hem från jobb, då passade vi bara på och käka lite o så.
Efter 1,5 timme så dök dom upp ( Johanna och Caroline ) och jag kunde inte vara gladare!
Efter en rundvisning i lägenheten så sprang Jennifer & Emelie plötsligt in i lägenheten!!!
Herregud vad jag grät.. och skratta samtidigt såklart!

Jag har hela tiden sagt att det bara varit Jennifer som fattas men tydligen har tjejerna OCH Bernt fifililurat ut detta för att överraska mig på bästa möjliga sätt!
Bästa vänner or what!?
Somsagt, could't be more happier! ♥

Och världens bästa pojkvän!! You're the best baby!

Så efter en massa pussar och kramar med tjejerna så började vi ordna oss lite.
Vi tog sedan turen ner till brygga och satte oss på en mysig uteservering. :)
Det var riktigt mysigt med en massa girltalk och bara få koppla tankarna på annat. ♥

På tal om bästa pojkvän så hade han t.om erbjudit sig att sova hemma hos sin pappa denna helgen för att jag och tjejerna skulle få mesta möjliga tid med varandra och det uppskattade VERKLIGEN jag men jag tror även att tjejerna uppstatta de väldigt mycket :)

Men iallafall efter några timmar nere på brygga bestämde vi oss før att köpa med oss lite skräp him och se skräckfilm! :D Filmen har riktigt sjuk men vi hade de supermysigt i soffan, vi fem. ♥

Sedan på lördagmorgon när vi vaknade så åt vi en god frukost och väntade in Bernt.
Vi hade planerat att vi skulle ut till svärfars båt och tillbringa denna soliga dag ute på sjøn i solen!

Så vid 12 kom Bernt och svärfar hit, lite snabb packning och sen var vi iväg!
Väl ute vid båten passade jag på och snacka lite med Bernts farbror och fru, fantastiska människor! ♥

Sedan efter en stund så tog min fina svärfar med oss ut på tur på båten vilket var HELT underbart!
Tillbringa några timmar ute på havet med massa sol och godsaker på båten. ♥
Samma tanke kom tillbaka till mig ett flertal gånger under dagen; Jag kan inte ha det bättre!
Och det är tack vare dom människorna som jag var med igår, så tack allihopa. ♥

När vi kom iland med båten igen la sig jag och tjejerna oss på standen och sola i någon timme..
Helt sjukt var skönt det var.. jag älskar att sommaren e här!!

Vid 4 tiden kände vi dock att vi fått nog så då packade vi ihopa och stack hem!
Vi började sedan göra oss iordning før kvällen och laga middag.

Vid 7 tiden dök Maria upp och efter nån timme ansløt även sötisarna Camilla & Julie.

Sedan bjöd kvällen på en massa fyllespel, skratt och tårar!
Ja, kvällen bjöd på mer eller mindre allt.. hehe!

Men jag e så himla glad att mina tjejer kommer så bra överrens med tjejerna här. ♥

Vid midnatt stack vi ner på stan och slog klackarna i taket! ;)
Efter ett par timmars dansande så kände vi dock att vi fått nog.. ( läs våra føtter!!!!!! )
Både jag och jennifer har enormt stora blåser på och under fötterna idag.. :(
MEN, de var de helt klart värt! ♥

Vid 3 eller nått däcka vi gott här hemma.. hade min fina sovpartner før helgen Caroline vid min sida. :)
Dock ska de bli underbart o få sova med Bernt ikväll igen.. hihi ♥

& idag vaknade vi upp vid halv 12 tiden, lagom döda.. vissa av oss var t.om en aning bakis... ;)
Dock inte jag, høll mig på mattan igår faktiskt och drack enbart vin.. skönt!

Sedan blev det pannkakor till frukost och en massa mys i soffan ♥

Kort därefter ringde min äldsta syster mig och berättade en UNDERBAR nyhet!!
Jag kan inte förklara i ord hur glad denna nyhet gjorde mig!! ♥
Och mark my words; Ingen förtjänar detta merän min syster :)

Sedan vid halv 3 så begav sig tjejerna hem igen.. :( Tråkigt nog.
Men jag träffar dom om 2 veckor igen så det är bara positivt.. hihi!

Men somsagt tjejer, jag finner inga ord för hur mycket denna helgen betydde før mig!
Inte heller för hur mycket NI betyder för mig!
Ni e helt fantastiska och man har nu lärt sig vem sina RIKTIGA vänner är! ♥

Minns inte ens sista gången jag hade en helg som denna.. den var bäst på ALLA sätt! ♥

Denna kvällen kommer dock enbart vara lugn.
Det blir en massa mys i soffan med pizza och glass med mitt hjärta och Bigbrotherfinalen såklart!

Nu tycker jag att inlägget är redan alldeles för långt så jag avrundar nog här, hehe.
Men jag ville bara uppdatera er om helgen och berätta att jag lever. :)

Hoppas även ni har haft en bra helg och att allt står bra till med er.

Trevlig Söndag mina fina läsare :)


Kommentarer
Postat av: jenni

ihih ja det var en helt underbar helg! <3

2011-06-06 @ 09:23:56
Postat av: nilla

Indeed! :) Hihi <3

Postat av: kerstin

Ja en helt underbar helg! Tråkigt att ni missade det fina. Men som sagt var, den 4 juni kommer man aldrig att glömma:) Ser nu framemot när jag får träffa er och vi får kramas lite:) pok

2011-06-06 @ 12:56:49
Postat av: jooh

Ja ni behöver ju lite skånskt blod där uppe ;-)

2011-06-09 @ 14:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback