Har haft fullt upp.

Tjosan!

Dom senaste dagarna har de uteblivit uppdateringar pga andra saker.
Har ju haft fullt upp varje dag, men det e skoj! :)

I torsdags passade jag Linnea, mös ordentligt med henne! :)
Ska ju bara ha henne i knappt en månad till.. :( Kommer sakna ihjäl mig! ♥

Sedan kom Anastasia hit med lille Emil på en provedag! :)
Allt gick bra, kunde inte gått bättre så nu kommer Emil hit på onsdag & torsdag igen.
Emil är då ett halvår äldre än Linnea och dom lekte så himla bra tillsammans :)

Senare när Anastasia & Emil gått hem så gick jag och Linnea ut på en promenad :)

& igår, var det fredag vilket innebar fredagsmys! :)
Dagen började med att Linnea kom hit som vanligt vid halv 9 och stanna tills halv 6.

Sedan på kvällen lagade jag taccos åt mig och mitt hjärta sen mös vi bara och såg film :)
En riktigt bra film också, The Blind Side! Har ni inte sett den, så se den!!
Det e verkligen en film som får en och uppskatta småsakerna i sin vardag och sitt liv överlag.

& idag har jag passat Linnea igen! :) Vi har varit i byn och myst en massa och fikat. :)
Nu har Linnea precis blivit hämtad och sitter bara här och tar det lugnt.

Snart kommer min man him och då ska jag se vad vi ska göra ikväll :)
Blir antingen en tur hem till hans bror, Lars-Jörgen & Bente eller bara mys här himma.

Menmen, nu ska jag ta och plocka undan lite här tror jag..

Vi hörs imorgon och trevlig helg på er! :)


Kommentarer
Postat av: malle

den filmen är grym jag grät :)

2011-06-11 @ 17:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback