Borta bra, hemma bäst.

Tjenis!

Jag hade ingen ork i min kropp att uppdatera när vi kommit hem så det blir nu istället.

Stack ifrån malmö 10.20 igår och landa hemma i soffan 21.00.. lagom lång dag!

Vi kom iallafall med tåget till Göteborg vid 13 tiden, där vi sedan fick vänta i fyra timmar.

Men vi var inte ledsna för det, vi åt god lunch inne på Nordstan samt shoppa lite ( såklart )
Blev dock bara en tröja för min del, men det är inte bara så bara ;) haha!
Har ju trots allt blivit ganska mycket handlande på sistone så jag vart nöjd!

Därefter gick vi bara ut och satte oss i solen och mös fram tills vi skulle ta nästa tåg him kl 17.

& när vi väl kommit hem igårkväll la vi oss på soffan, käkade skräpmat och såg jersey shore!

Imorse vaknade jag strax efter åtta, lagom trött efter att ha snoozat ett tag.. hehe!

Vid halv nio kom Linnea, mitt hjärta! Hon blir bara sötare och sötare! ♥

Vi har bara tagit det lugnt under dagen idag, myst en massa inne pga det tråkiga regnet :(

Linnea blev hämtad vid halv fyra, sen åkte jag och Bernt till ICA MAXI och storhandla.
Fick även handlat klänning till bröllopet, nya mjukisbrallor och nya strumpor! :D haha!

Väl hemma vid halv åtta började vi laga mat vilket resulterade i potatismos med köttbullar! :D

Sen dess har jag tvättat, hängt upp tvätten och nu ligger jag bara och latar mig i soffan.
Bernt ser på James Bond så jag passar på och blogga och kolla runt lite :)

Annars då, Bernt har ju semester nu i två veckor fram.. så häligt att få ha honom hemma lite. ♥
Sen kommer Linnea hit onsdag & tordag också, och Emil kommit hit onsdag och fredag.
Full rulle minst sagt, men det är härligt :)

& i helgen ska vi bara mysa en massor och ta hand om varandra.
Sedan avslutar vi helgen med att ha bjudit hit Robin & Marlene, vilket jag ser fram emot! :)

menmen, annars har jag faktiskt inget roligt att berätta.. :( tråkigt men sant.

Men detta inlägget duger mer än väl tycker jag! ;)

Nu ska jag ta mig en dusch tror jag.. vi hörs av imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback