1 Juni idag juu!

Hejsan.

Herregud, det slog mig inte förrens nu att det e den förste Juni idag..
Det e helt sjukt vad fort detta första halvåret har gått.. :p

Fast de kommande kommer bli spännande, av många anledningar.
Man sätts jämt o städigt på prov, så enkelt är det.

Men iallafall, nu har jag precis varit och handlat lite inför de kommande dagarna.
Har dock ingen aning om vad jag ska laga till middag ikväll, well.. vi får se! ;)

Nu är det ju långledigt och allt, gotta love it! :)
Så ikväll ska jag och min man bara mysa och ta hand om varandra.
Sen kommer ju somsagt mina fina tjejer hit på fredag, LÄNGTAR sjukt mycket! ♥

Måste bara få säga tack till familj och alla vänner återigen.. ni är bäst! ♥

Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och göra mig lite fräsh tills min man kommer him!

Ha en fin kväll hörreni! :)


Kommentarer
Postat av: Malle

Klart man ställer upp precis som du lär göra för mig. Har ju också en tuff tid och då behövs du. Älskar dig <3

2011-06-01 @ 20:18:29
Postat av: kerstin

Det är inget att tacka för! Viktigast att du mår bra! Och som jag brukar säga, Var rädda om varandra! Puss och kram. Längtar även tills vi ska ses igen <3

2011-06-02 @ 18:09:33
Postat av: nilla

Tack Mamma! :) Längtar efter dig också! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback