På latsidan.

Tjenare!

Hade verkligen en helt supermysig födelsedag igår! :D
Fick en god middag här hemma och en fantastiskt god tårta, kolla bara hur fin den var!



Idag har jag haft en riktig latdag! :p
Sovit i knappt två timmar inatt så jag tog mig en liten powernap tidigare idag.

Nu ikväll har vi ätit taccos här hemma hos min syster vilket var supergott! :)

Min blivande svåger är ikväll på min svenshäxa så ikväll blir det lite systertime ♥
Vi ska väl äta lite gott och se film, mys :)

Imorgon åker vi till Oxie och hem till mina fina föräldrar.
Där ska mina systerbarn vara i några dagar och jag ska vara där i ca en vecka :)
Ska bli mysigt att träffa tjejerna och så, har saknat dom! ♥

Från det ena till det 25 typ.. haha!
Min syster och deras hund dom haft, har min svåger dessvärre blivit allergisk mot. :/
Så dom har frågat mig och Bernt om vi vill ha henne och självklart vill vi det! 
 
Så när jag åker hem om ca två veckor tar jag med henne him :) Ska bli såå mysigt att ha henne!
Hon är en halv chiuwawa och en halv tibetansk spaniel och en halv chiwawa.
Hon är typ sötast i världen, jag menar kolla bara på henne!!



Men nu ska jag ta och avrunda här känner jag.. hoppas ni har haft en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Tess

det är väldigt mycket powerdeep på "svenshäxa"

det heter svensexa!!!



och vad var nu Molly.... halv halv och halv eller???

2011-07-15 @ 20:55:30
Postat av: Pernilla

alltså... det där tyckte jag faktiskt var lite otrevligt...... :(



btw så måste jag leva upp till powerdeep juuu....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback