Myskväll och lite shopping.

Hejsan.

Igår så begav jag mig ni till stan med Mamma ♥, vi fynda lite åt våra män och sådär. :)
Därefter blev det lite allt i allo shopping på Rusta för min del!

& igårkväll kom även min fina Johanna hit, vi åkte och hyrde film och mös massor hela kvällen.
Vi såg en skräckfilm ( förvånade? haha. ) som hette I spit on your grave och DÄR snackar vi girlprower!!!
Har ni inte sett denn, GÖR DET! Är ni riktiga skräckälskare som jag och Johanna är så kommer ni inte ångra er! ;)

Idag vaknade jag vid halv nio tiden, gick upp och fixade till mig lite.
En timme senare åkte jag och Mamma in till stan då jag hade en synundersökning på Triangeln.

Min syn som jag trodde hade försämrats ordentligt stod kvar på precis samma som den gjorde för två år sen.
Så jag fick välja ett par nya bågar och nya glas vilket jag gjorde! :)
Hittade ett par URSNYGGA bågar från Burberry som jag beställde.. så nu är det bara väntetid i en månad. :)

Därefter tog jag och min fina Mamma en fika och sådär, myspys!

Senare när jag gick och gjorde vid mina naglar som blev jättefina gick Mamma och gjorde lite ärenden.

Därefter åkte vi him och så.

När vi väl kommit hem "råkade" jag somna i tre timmar.. haha, sjukaste!
Men det kan väl bero på att jag inte fått någon som helst sömn inatt bortsett från två timmar.. :/

& nu sitter jag och kollar på Allsång på Skansen och my godness.. Saade alltså.. PUDDING!!
Och ja, det må göra mig fjortis men who gives...? Haha! :D

Nu ska jag fortsätta se klart här, så vi hörs av imorgon då jag beger mig till min syster igen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback