Hos min fina syster.

Hejsan.

Nu är jag på plats i Vinslöv hos min syster. :)

Stack ifrån mina föräldrar vid 12 tiden igår och kom hit vid halv två.

Då bjöds det på fika och cider i solen, wammii!
Sommarfeeling på hög nivå!

Sedan var det lite fix och trix med tält och så inför min systers bröllop på lördag. :)

Även idag har vi fixat och trixat hela dagen, jävla regn alltså.. :( Så jäkla trist!
Nu får vi hålla alla tummar och tår att solen kommer tillbaka innan lördag!!

Nu sitter jag bara här i vardagsrummet och tar det lugnt.. har precis ätit middag och så.

Annars har faktiskt inget roligt hänt så detta fick bli ett litet tråkigt inlägg, menmen.

Hoppas ni har haft en fin dag alla läsare!

Kommentarer
Postat av: WADUP!

- ville bara önska dig en trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback