Bloggpaus

Hejsan!

Förlåt att jag har varit sämst på att blogga dom senaste dagarna men det har hänt en hel del.

I fredags var vi och bowla med Robin, Marlene och Robins bror! :) Riktigt skoj! Tack igen fina ni ♥

& i lördags var det Linneas sista dag och det var minst sagt tungt :(
Man har ju blivit så van vid att ha henne 3-4 dagar i veckan men som tur är kommer jag få låna henne lite trots allt så det är ju verkligen en tröst :)

Hur som haver så lördagen tillbringa jag bara hemma med massa mys med min man! :) Wunderbart!

& i söndags fick man veta lite saker som gjorde att man boka biljett DIRR till Malmö!
Reste hemifrån vid 8 på måndagmorgon och landa hemma  hos min syster i vinslöv vid fyra tiden.

Har tillbringat några dagar här nu, myst i massor har vi gjort :)

& igår var det en överraskningsmöhippa för just min fina syster! Och ATT hon blev chockad... ;)
Vi hade det iallafall hur mysigt som helst.

Idag har vi varit en tur på Ikea och myst och nu sitter vi här i soffan..
Ska alldeles strax se film och äta glass.. muuumms!

Men nu får jag ta och avrunda här.. men vi hörs av inom de närmsta igen, lovar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback