Tröööttsamt.

Hallå! 

Jag blir så JÄVLA trött på denna jäkla förkylning! :( 

Dagen började med att jag gick upp vid 7 tiden och febern var nere och jag var redo o dra och jobba.
Strax innan jag ska gå utanför dörren känner jag bara hur varm jag blir.. var jätteläskigt! 

Hela pannan var så svettig att det rann samt att jag blev vääldigt yr! Somsagt, riktigt läskigt och obehagligt! :( 
Så jag ringde ner till jobb och sjuka mig.. därefter drack jag säkert 4 glas vatten.. iskallt!
Och efter det svettades jag fortfarande lika mycket.. helt sjukt. 

Så efter 2 alvedon la jag mig i min pojkväns famn och somna där i ca 1 timme.
Tack för du finns och för du står ut med mig älskling! ♥

Så dagen har jag spenderat i sängen/soffan.. så jävla trist! Var så sugen att jobba idag.. :( BLÄ!

Men nu har iallafall ingen feber igen ( håll tummar & tår att den inte kommer tillbaka!!! ) för jag vill jobba imorrn!!!

menmen.. annars har jag faktiskt inget roligt o skriva om dessvärre :( 

Bloggen får lida lite över mitt gnäll nu men så är det när man känner sig om en levande zombi med knarkröst...

Aja, byebye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback