Soffläge!

Tjenixen! 

Idag är det Torsdag och solen skiner, underbart! :)
Dock får jag ingen nytta av den eftersom jag ligger i soffläge.. :(

Pillerna har iförsig hjälpt mycket, men smärtan är inte helt borta ännu.. 
Men det ska nog bli bra när pillerna väl tagit sig in i kroppen :) 

Idag får vi våra egna nycklar till lägenheten, ska bli så härligt!
Så om vi hinner ska vi börja flytta dit några lådor redan ikväll. 
Men först ska vi in till byn o handla nytt kylskåp/frys och en ny spis! 

Men imorgon är den officiella flyttdagen!! Wiho, längtar oerhört mycket! :D 

& imorgon ska jag även ta mig till jobb och jobba bort min smärta förhoppningsvis! :)
Tänker inte ge mig förrens den är borta iallafall! 

Men nu ska jag försöka komma mig upp ur soffan och packa ner dom sista kläderna.. 

Vi hörs ikväll eller imorgon med dagens kategori! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback