Lördagskvällen är här.

Hejsan. 

Fredagskvällen kunde inte bli bättre, hade det jättemysigt med tjejerna :)

Nina kom hit vid halv 8, sen satt vi och snacka inredning samt annat skvaller. 
Eftersom både hon och vi har fått nya lägenheter så längtar vi allihopa till att komma igång med inredningarna. 

Efter en stund kom även Stine, Julie och Camilla hit. :)

Jag serverade även tjejerna ostbricka med massa annat gott igår, typiskt fredagsmys liksom :) 

Vi hade en mysig kväll med mycket skvaller, killprat samt annat girlygirlythings! :D hehe! 

Tjejerna stack hem vid halv 2 eller något, sen städade jag undan här lite och gjorde mig iordning för sängen.
Kvällen avslutade jag med att läsa i en av mina twilightböker.. mys! 

Idag vaknade jag dock inte förrens klockan 13.. haha, skönt o få sova ut lite. 

Så dagen har jag tillbringat i soffan, har varit extremt trött och haft en enorm huvudvärk hela dagen :( 

Så idag har jag ingen kraft o göra något, skulle hem till Nina med tjejerna men jag hoppar det. :/ 
Ska istället ha lite ensamtid med mig själv och min bok.. hehe! 

menmen.. nu ska jag ta och göra vid lite grönsaker med dipp! :) Ha en trevlig lördag! 

pppsstt; jag saknar mitt hjärta, JÄTTEMYCKET!! men som tur är kommer han hem imorgon!! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback