Fullmåne deluxe!!

Heey!

Idag vaknade jag strax innan 8, skönt med sovmorgon på en jobbedag! :)

Jobbade stängning idag, så jag var inte hemma förrens halv 6. 

Nu har jag precis duchat och ska snart börja på maten.
Idag blir det fiskpinnar med potatismos, wammi! :D

Btw, har ni sett vilken sjuk jävla fullmåne det är!? Jag dööör.. hatar sånt! :p 

Annars ikväll händer det inte så mycket faktiskt..
Jag och hjärtat ska ta en tur ner till den nya lägenheten o ta lite mått o så bara.
Vi ska handla ny soffa så vi behöver lite info på hur stor soffa vi kan köpa :D lala 

För IDAG mina vänner, fick vi nyckelen till lägenheten!! :D Så jääkla gött! 

Nu sitter jag och lyssnar på Idol Allstars - All i need is you, den är så SJUKT bra! :D 

Men, en annan låt som jag inte kan sluta lyssna på är;
Michaela Osberg & Sebastian Krantz - You belong to me.. 
Den är så JÄÄÄVLA bra, helt sjukt! :D 

& förresten, igår så blev det bestämt! :D 
Det blir Kos till sommaren, den 19 augusti sticker jag, jenny, petra och johanna!
Det ska bli så jäävla nice, jag längtar sinnessjukt mycket girls!! 

menmen.. nu ska jag inte sitta här mer.. vi hörs! :) 


Kommentarer
Postat av: Paula

Hey darling, vad hände med att komma o hälsa på i Magaluf? Två resor? Yesyes?

2011-01-30 @ 23:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback