Första inlägget på 2011.

Heej!

Uppdateringen har uteblivit nu lite under dom senaste dagarna då jag har haft mycket o göra. 

På nyårsafton blev Bernt kass och vi visste inte vad vi skulle göra. 

Festen med vännerna orkade han inte så efter många om och men bestämde vi oss för att sticka hem till hans bror LarsJörgen & hans flickvän Bente på middag tillsammans med hans syster Kathrine & hennes kille Jon Öivind.

Vi hade en underbar kväll med god mat & dryck, många skratt och massvis med spel!
Ett perfekt avslut på 2010 kan man väl säga! :) 

Sedan avslutade vi kvällen hemma hos dem och däcka inte förrens typ vid halv 4 på natten! :P 

Dagen efter hade vi en stor frukostbuffé och sedan slöa vi framför tvn med filmer i flera timmar! :D hehe. 

& idag har jag varit på jobb, sköönt och komma igång igen! :) 

Sen när jag kom hem från jobb stack jag till Bernts farmor och åt middag.. mums!

& nu kom Bernt precis hem från jobb så nu ska jag va social! :) Vi hööörs imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback