Bottenförkyld med feber.

Hejsan. 

Ja, denna helgen har inte varit för rolig kan jag meddela! :( 

Har gått runt och kännt mig lite halvkass nu ett par dagar och igår kom bomben!
Då fick jag 40 gradi feber och näsan samt ögonen bara rann konstant!

Och det har hållit på hela natten och hela dagen idag också för den delen! :( 

När jag vaknade upp imorse var både mitt täcke och kudde blöta.. :( fyfan!
Riktigt nasty och ha så hög feber att man verkligen svettas i sömne.. blä! 

Men iallafall, sen idag kom Berns bror, Lars Jörgen och hans tjej Bente förbi en stund och snacka skit! :) 
Trevligt trevligt. 

& nu sitter vi här i vars en sida av soffan och ser på Vänner! :) 
Ska försöka få i oss lite mat ikväll också, blir väl Pizza.. höhö!

menmen.. nu ska jag fortsätta kolla här känner jag! 

Vi hörs, håll tummarna att min feber släpper snaaaaaaaaart!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback