Back on track, iallafall en bit..

Tjenis!

Ja, dom senaste dagarna har jag legat i en mer eller mindre koma.
Har varit jättetrött konstant trots att jag sovit normalt om nätterna, varken kroppen eller huvudet har varit sig likt.. Usch, men nu är iallafall febern borta och förkyldningen börjar sakta men säkert ge med sig.. Skönt! :) 

Hur som helst, imorse åkte min älskling iväg på en klassfest med sin gamla klass och skall tillbringa hela helgen där, dvs 3 timmar härifrån! :( 
Saknar honom jättemycket redan.. men förhoppninsvis går helgen snabbt! höhö :) 

Ikväll har jag bjudit hit tjejerna på lite fredagsmys med ostbricka och så, ska bli mysigt. 

Sen imorgon blir det lite vin och sådär hos Nina, ska bli mysigt det också :) 

Men nu ska jag ta mig en dusch, tjejerna kommer hit om 1,5 timme. 

Ha en mysig fredag mina vänner, uppdateringen blir bättre nu när jag börjar må bra igen :)



Kommentarer
Postat av: Tess

hoppas du får en trevlig kväll.

och att Berra oxå har det bra på klassträffen.

egenkvalle tid delux i helgen allså. det hade jag oxå kunnat tänka mig. :))

2011-01-14 @ 19:43:25
Postat av: pernilla

Gårkvällen var jättemysig! :)

Jag bjöd tjejerna på ostbricka och sen satt vi bara o snacka tills klockan 2 inatt.. hehe!

Bernt har det jättekul där uppe, dock hade hans telefon blivit stulen men han har fått tillbaka den nu igen, som tur är!



Egentid är bra och ha, och framför allt skönt :)



Vi ser fram emot den 11!! <3

Postat av: malle

vad händer den 11 då? Låter mysigt med ostbricka

2011-01-16 @ 20:36:06
Postat av: Pernilla

Då kommer tess o Benny till oss och hälsar på :)

2011-01-17 @ 01:14:15
URL: http://lillanillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback