25.

Hejsan. 

Idag är det Fredag och jag har varit ledig, hela dagen! :) Sjukt härligt! 

Så jag har ägnat dagen åt att städa och tvätta typ, börjat packa har jag också gjort. 
För nu är det bara 25 dagar kvar tills flyttlasset går, SOM jag längtar!! :D 

Anyway, annars har jag faktiskt inget roligt alls och berätta.. :(

Ellerjo, igårkväll när Bernt kom hem från hockeyn visa han en present han hade fått från hockeymagasinet, typ en sen julklapp eller något (?) 
Iallafall, så var det en FET jävla kamera!! En Canon EOS 1000D, sjukt jävla fet alltså!
Ska försöka ta något foto med den ikväll så får ni se någon bild imorrn kanske :)

Ikväll börjar iallafall Let's Dance och Rybak är med, my godness! Vinner han skiten eller!? :D 
Hur som helst, så ska de röstas jättemycket på honom, men också på Bagge & Weise! :D 

menmen.. nu ska jag tömma tvättmaskinen och sen förbereda maten! :) 
Ikväll ska jag laga sweet and sourgryta med ris till mig och min älskling, muuums!

Men ha en fin fredagskväll hörreni och håll tummarna att MIF vinner idag....... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback