Tvättdag.

Hejsan. 

Inatt kunde jag inte somna, hade verkligen jättesvårt för o få mig någon ro..
Så jag somnade väl inte närmre förrens klockan 3 inatt.. suck. 

Så idag vaknade jag inte förrens typ halv 1 tiden, segt! :/

Resten utav dagen har jag bara tvättat och varit nere och handlat lite mat. 

Nu sitter jag bara här.. uttråkad till maaax! :( 

Funderar på om jag ska ta mig en dusch och sätta på mig en ansiktsmask.. :) 

Sen ikväll ska jag bara mysa med min pojkvän,
dagar som dessa behöver man honom! ♥
Är superglad att jag just lyckats haffa en sån fin pojkvän också! 

menmen.. annars har jag faktiskt inget roligt och berätta, sorry! :)

Huvudsaken är att jag uppdaterar ellerhur?! ;) höhö. 

Nu ska jag ta tag i mig själv här iallafall, ha det så bra mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback