Sommarn, var är du!?

Tjenis! 

Jag vaknade imorse och såg att det SNÖA! 
Alltså, jag finner inga ord för hur TRÖTT jag är på det nu! 
Denna vintern är så utdragen att det finns inte!! Suck.. vill ha sommar, nu nu nu!

Igår tillbringa jag iallafall kvällen hemma hos johanna & emelie.
Petra kom och hämtade mig vid 5 tiden, sen körde vi och käkade lite. 

När vi sen kom till johanna & emelie blev det lite snack om lördagen, haha!
Vissa blev ju " gladare " än vissa andra under kvällens gång tydligen.. lala! 

Sen tog jag, johanna, petra och jenny via telefon tag i oss själva och letade resor. 
Och guess what, vi fann vår.. den ultimata resan som nu är bokad och klar! :D 

Så den 26 Augusti drar vi fyra ner till Kos och röjjer i en vecka!! :D
Längtar riktigt mycket! Ska bli riktigt nice och få sola och bada i en vecka!
Som plus i kanten joinar Ahlin samt några andra kompisar oss från hockeyn också! :D 

Sen när David, Mattias och Ahlin även dök upp igår så såg vi på Eclipse! 
Att filmen kan vara lika bra varje gång, det förstår jag inte :D lala. 

Efter filmen var vi så trötta så då körde jag & Petra hem. 

Landa i min säng runt 12 tiden sen såg jag på reprisen av Big Brother. 
Alltså, det är typ världens största skämt! Helt seriöst! 
Dessutom kryllar det av skåningar ( dont ger me wrong, I love Skåne ) men ändå! 

Aja, och idag vaknade jag upp av den sjukaste värken i magen! :(
Kändes som en mensvärk gånger 100! Inte alls kul :(
Så jag fick ställa in min date med Jennifer idag, triiist! 
Men vi ska ses imorgon istället som tur är. ♥

menmen, annars då.. jag saknar Bernt så fruktansvärt mycket! 
Åker ju hem på fredag och det ska bli skönt faktiskt, att få pussa och krama honom igen! ♥

Nu ska jag iallafall göra lite mat till mig, men ni får ha en fin dag mina läsare ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback