På plats i Skåneland.

Tjenixen! 

Nu är denna helgen över och jag har haft en väldigt bra sådan! :) 

I fredags strax efter 18 kom min syster och Benny till oss!
Sedan tillbringa dom hela helgen hos oss, så himla mysigt. 

Under fredagskvällen åt vi pizza, spelade spel och drack massa gott. 
En helt underbar fredag enligt mig. ♥

& under lördagen tog vi oss en tur till byn, gick lite rundor och kollade i butiker och så. 

Väl hemma tog vi oss en timme på ögat och sen lagade min älskling en supergod middag åt oss!

Sedan blev det bara en massa mys under lördagskvällen samtidigt som vi såg Melodifestivalen. 
Och tack gode gud gick dom BRA vidare denna gången! :) 

Strax efter 22 däckade dock syrran och Benny så jag och Bernt såg film. 
Det blev The Notebook faktiskt, alltid lika bra.. tur jag hade mitt hjärta brevid mig. ♥

& idag, ringde klockan strax efter sju.. somnade typ 2 och var LAGOM trött. :( 

Men det var bara att gå upp, käka lite frukost och packa ner det sista. 

Sedan halv 9 började avfärden mot Malmööö! :) 

Landa hemma hos mamma och pappa strax innan 14.. 
Sen blev det lite fika och sådär, hann även mysa med mina underbara systerbarn en stund. ♥
Har inte träffat dom sen i julas så man har ju saknat dom en HEL DEL kan jag meddela! 

Anyways, nu ikväll har jag bara tagit det lugnt faktiskt.. lagom sliten efter få timmars sömn och sen hjälper det knappast inte att sitta i en bil i ett x antal timmar.. hehe, menmen! 

Ska fortsätta nörda mig och se ytterliggare lite fler avsnitt av One Tree Hill nu.

Sen imorgon ska jag bara ta de lugnt under dagen, sen ska jag ner till klubben och hälsa på laget! 
Får se om jag tränar med dom dock, höhö! ;) Men det tror jag nog, saknar fotbollen som tusan!!! 
Btw Anne, congratz igen till kaptenen.. you gonna rock the house! ;) 

Tack igen systeryster och Benny för en supermysig helg, ni är bäst! ♥

menmen.. nu är det dags och avrunda känner jag! Men vi hörs av imorgon mina vänner. 


Kommentarer
Postat av: Anne

Amen, detta inlägget har jag totalmissat! TACK ibra <3

2011-02-20 @ 18:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback