Ny vecka är kommen.

Hejsan! 

Nu var det Måndag igen och en ny vecka att ta itu med! :) 

Igår gjorde jag inget speciellt faktiskt, bara njöt av att det var Söndag, haha!

Åt våfflor gjorde vi dock, när vi såg Liverpool lira. :) 
" You'll never walk alone.. " Nej, förutom Torres som lär stå ensam kvar.. hahah! 

Men anyway, idag vaknade vi vid 9 tiden.. hade en sån kramp i magen, fan också! :( 
Orkar inte att det skitet ska börja igen.. blää! 

Sen somna jag om i någon timme och vakna sen vid 11 tiden då jag väckte min babe! 

Vi gick ut o la oss i soffan och inte gjorde så mycket :p 

Nu har min babe åkt på jobb o jag sitter fortfarande kvar i soffan.. haha! 
Håller på o tvätta just nu, sen ska jag bege mig ner till affären och handla lite maud! 

Sen i veckan då.. Ikväll ska jag laga en god middag åt mig och min älskling! :)
Sen ska vi även hinna med och se MIF lira ikväll.. VINST NU DÅÅÅ!!!
& imorgon ska jag hem till Kristine och se Despan med jentene. :)
På torsdag ska jag jobba, sen blir det körlektion med Bernts syster, Kathrine
& på fredag kommer min syster och Benny hit på besök över helgen, ska bli mys! 

På Söndag följer jag med dom ner till Malmö, ska hälsa på mina tjejer och familjen.. ♥

menmen.. nu ska jag ta mig en dusch hade jag tänkt.. vi hörs! :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback