Middag och mys.

Hallå! 

Idag är det min sista dag i Skåneland, för denna gången.. höhö! :) 

Vaknade vid 11 tiden, gick upp och åt frukost och sen la jag mig och såg tv..
Intessant fakta va?! Haha, eller nått..

Men iallafall, och nu har jag precis duschat och gjort mig klar. 
Petra kommer och hämtar mig snart,
och sen ska vi hem till Johanna & Emelie på middag. 

Blir förmodligen en massa skvaller, mys och gottisätande som de brukar bli när vi träffas, men det är så det ska vara! :)

Sen sticker jag hem till mitt hjärta imorgon, ska bli skönt och få träffa honom igen!
10 dagar sen ju, puh! :) 

Inatt när jag inte kunde somna så satt jag och pratade med Jennifer H på fb. 
Jag kan med gott hjärta säga att bryta isen mellan oss var det självklara och framför allt det rätta valet. 
Så nu var det gjort och det känns jätteskönt! :) 

Men nu får jag ta tag i mig själv här känner jag, höhö!
Men vi hörs ikväll eller imorgon peeps!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback