Helgen är över.

Hejsan. 

Nu är helgen över men den har varit jättebra :D 

Fredagskvällen tillbringa jag somsagt hemma hos Johanna & Emelie med dom och Petra.
Vi lagade hemlagad pizza och åt en massa gott! :)

Vi sjöng singstar och såg på första filmen av Twilight eftersom Emelie inte sett någon (!)
Så vi kände ju bara att det var på tiden!! Twilightnördar som vi andra tre är.. lala!

Vid 02 tiden körde jag och Petra hem mot Oxie, landa i min säng och däcka mer eller mindre dirr! 

& igår vaknade jag vid 11 tiden, lagom utvilad och taggad inför dagen och kvällen. 

Fixade mig lite snabbt och sen körde Mamma mig in till stan. 
Väl där mötte jag upp födelsedagsgrisen #1 Jenny och Emelie & Johanna

Vi satte oss på EP-huset och tog oss en varm choklad och bara snacka massa skit :) 
Hann även en snabb runda inom MAX30 och fick handlat ett par strumpebyxor till kvällen. 

Sedan åkte Jenny hemåt och då gick vi hem till Johanna & Emelie

Käkade lite och såg några avsnitt Vänner innan vi fick börja göra oss iordning inför kvällen. 

Efter några duschar, ombytten, fixning av hår och smink så var vi redo att dra! 

Så strax efter kl 18 blev jag, Emelie, Johanna och Sofia körde till Svedala för att fira födelsedagsgrisen #2 Jennifer E för lite tjejmiddag och mys där hemma! :) 

Väl där hemma var redan Jennifer H och kort därefter dök även Nikolina & Ida upp. 
Sedan kom även Nelly, Camilla, Paula och Caroline :) 

Jennifer hade gjort en underbart god taccopaj och kladdkaka till efterrätt! 
Kvällen var jättemysig, kul att vi tjejer också gör något utan killarna ibland.. sånt behövs! :)

Vid 22 tiden tog jag, Sofia, Paula och Caroline en taxi till Malmö och vidare till Jennys lokalfest för att fortsätta firandet där! :) 
Kort därefter kom även dom andra tjejerna från Jennifers tjejmiddag och gjorde oss sällskap. 

Festen var verkligen superlyckad, det var riktigt riktigt roligt där! :D 
Längesen man hade en sån bra kväll med alla favorittjejerna! ♥

Vid halv 1 eller något delade alla på sig eftersom några ville till KB och där mina vänner, kommer jag INTE sätta min fot såvidare ingen tvingar mig! Nej, usch och tvi! 

Så jag, Jennifer E och Jennifer H stack till Breeaze med Fredde & Humlan, säkert kort tänkte vi. 
Men icke sa nicke, musiken sög doktigt och folket var.. ja.. något för sig själv. 

Var väl på Breeaze i ungefär 1 timme sedan åkte vi hem. 

När jag väl landa hemma i sängen somna jag dirr, både jag och mina fötter var döda! :p 

Sen vaknade jag upp idag med världens huvudvärk, men sen försvann lika snabbt som den kom! 
Vilket var en väldans tur, ibland har man turen på sin sida.. hehe! 

& under dagen idag har jag faktiskt inte gjort speciellt mycket, mest tagit det lugnt och degat. 

Tog mig i kragen innan och gick ut på en powerwalk i en timme, vilket var superskönt!
Vädret var underbart så man kunde ju inte vara allt annat än nöjd! :) 

Nu sitter jag här och ser på Malmös match.. inne i tredje nu och de står 4-4! 
Oavsett hur trött man blivit på det laget så lyckas man alltid följa dom ändå..
" I med och motgång " har vi ju sagt... får se till o hålla tummarna att det går vägen bara.

Annars då, ikväll ska jag bara ta det jäkligt lugnt.. Johanna kommer förbi sen antagligen. :) 

menmen.. nu ska jag följa dom sista minuterna av matchen! 

Ha en fin söndagkväll mina vänner :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback