Helgen är kommen.

Tjoho! 

Sådär ja, nu var även helgen kommen.. nice! :) 

Idag har vi haft en snickare här hela morgonen som fixat o donat med lite hyllor.

Sedan stack Bernt o jobbade kl 13 och sen dess har jag tvättat, plockat undan och latat mig framför tvn typ. :) 

Ska snart börja fundera på vad jag ska laga till mat idag.. blir nog tacco, MUMS! 

Annars då.. jag har faktiskt ingenting roligt o berätta, sorligt nog.. haha! 

Läntar sinnesjukt mycket till våren och sommaren dock..
Vill börja använda fina sommriga klänningar, nu nu nu!!
Sola, bada och bara njuta liksom.. vem vill inte!? Oh.. kom igen nu våren!

Nu ska jag iallafall hänga upp tvätten som nyss blivit klar!

Hoppas ni får en mysig fredagkväll mina vänner. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback