Helgen är här!

Heejj!

Nu är det Fredag och helgen är kommen! :) 

Idag vaknade jag vid 10 tiden, lät dock mitt hjärta sova vidare.. snäll som jag är! :D 

Sen satte jag mig i soffan och såg på lite tv och drack lite te. 

Sedan ringde Mamma och jag fick chans o prata med Linus, min minsta systerson. 
Underbaring! Han tyckte de var bra att jag åkte till Malmö på söndag för han hade ju inte träffat mig på ett heeelt år.. ( Dock var det bara sen i julas, men ändå.. han är 6 och man kan inte klandra honom ♥ )

Anyway, så idag har jag och Bernt varit o handlat maud inför helgen och sådär. 

Nu har jag precis fixat mig och systeryster och Benny kommer när som helst! :D WIHO ♥

Så helgen tillbringar vi med dom, med god mat och god dricka och massa annat mys! 

Hoppas ni får en fin helg mina vänner, så hörs vi när helgen är över. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback