Helg!

Heeyy!

Då var helgen kommen och då säger vi Välkommen! :D 

Igår åkte jag och hälsa på mitt gamla jobb och sedan slutade det med att jag tillbringa större delen av dagen där, man får ju massa på när man är nere. :) 

Sen på kvällen kom Johanna hit sen stack vi hem till Caroline en stund och snacka skit. :)

& idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, bara tagit det lugnt. 

Har precis duschat och fixat mig, ska snart ta mig in till stan och träffa Johanna
Lär väl bli lite shopping och sen ska vi laga hembakad pizza ikväll med Petra & Emelie :D

menmen.. nu ska jag avrunda här så jag hinner springa ut till bussen! 

psstt; jag älskar och saknar min pojkvän sjukt mycket! Du är bäst baby! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback