Söndagsmys med pizza, monopol och fina vänner.

Hejsan.

Igår var det söndag och då passade jag och min man på att rensa vår garderob. :)
Att man kan samla på sig så mycket skit.. det är helt sjukt, haha!

Sen vid tre tiden stack Bernt iväg med svärfar på fotbollsmatch.

Jag plockade undan lite i lägenheten sen kom Robin, Marlene, Simen och Apollo hit! :D
Vi såg slutet av matchen tillsammans och sen kom även Bernt hem.

Därefter käkade vi pizza och spelade monopol.. en riktig mysig söndag :)
Dock så åkte jag ut rätt tidigt på monopolet, menmen.. man kan inte vinna alltid... ;) haha!

Vid halv tolv tiden åkte dom hem, då gick vi ut med Molly och sen däckade jag och Bernt ganska fort.

& idag, gör jag faktiskt inte så mycket.. ska ta ut Molly på en promenad alldeles strax :)

Sen ikväll blir det nog bara lugna gatan här himma..

Men nu ska jag se till och komma av gårde ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback