Sjukstugan håller i sig...

Tjenare!

Uppdateringen igår uteblev så jag blev ännu värre.
Som pricken över iet var Bernt dålig också.
Det blev en dag med filmer, täcke&kudde, Molly ♥, halstabletter och nässpray i soffan.

Och eftersom jag varit så sjuk i tre dagar nu var min älskling så söt så han gick ner till Shell och handla min absolut favoritglass; Ben&Jerrys - Strawberry&Cheesecake.
Gissa om jag blev glad!!?? :D

& idag när jag vakna och skulle gå ut med Molly så hade jag knappt ont i halsen.. (!)
Så sjukt skönt! :) Så nu har jag bara en enorm förkyldning men den SKA bort också! :p

Nu har jag och Bernt precis ätit en homemade pizza, sjukt gott var det! :D
Och nu ska vi se lite One tree hill ( har äntligen fått Bernt att förstå hur bra det är!!! :D )

Men nu ska jag vara lite social här somsagt.. hörs vi inte senare, hörs vi imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback