Sjukstuga.

Hallå!

Igårkväll började jag få ont i min hals och näsan börja rinna så jag försökte gå och lägga mig i bra tid men kunde jag somna tror ni? Nope!

Hela natten låg jag och hade en rethosta som hette duga och varje gång jag hosta skar det i halsen :(

Så idag när jag vakna mådde jag ännu värre.. :(
Har tillbringat hela dagen i soffan och druckigt te.. Men har det hjälpt? Njaa.. inte direkt.

Så jag hade inte mycket till val, jag fick gå ner till byn och in på apoteket och handla host/halstabletter.
Och jag vet inte om det är pga tabletterna, all te jag druckigt men just nu är jag lite bättre i halsen iaf.
Dock har jag fått feber nu istället... såklart.. :( usch!
Men det var som Bernt sa, det är detta skitet som går nu igen när hösten är kommen :(

Ikväll efter Bernt jobbat klart och kom hem så hade han med sig två fina personer.. ( eller tre. )
Det var ju Simen, Robin och Marlene som kom förbi en stund! :) Såå koselig med besök ju! ♥

Dom var här tills 22 ungefär sen la vi oss i soffan och såg film.. :)

På fredag sticker jag ner till Skåne en tur igen! :)
Ska först ner till Vinslöv till min fina syster och sen vidare mot föräldrarna.
Blir en tur till Stockholm också för att hälsa på Malin, Tony och vackra Novalee! ♥

Men nu ska jag faktiskt ta kvällen här.. håll alla tummar och tår att jag mår bättre imorgon!

Sov så gott mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback